Skrócenie czasu otwarcia Punktu Obsługi Pasażera w budynku Urzędu Miejskiego

Informujemy, że w związku z z utrzymanymi ograniczeniami w obsłudze petentów przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej skrócony zostaje czas funkcjonowania Punktu Obsługi Pasażera (kasy biletowej MZK) w budynku Urzędu Miejskiego przy Placu Ratuszowym 6 na przełomie stycznia/lutego. Punkt będzie czynny wyłącznie w dniach: 27, 28, 29 stycznia br. i 1, 2, 3 lutego br. Godziny funkcjonowania punktu…

Szczegóły

Zmiany w taryfie biletowej od 1 stycznia 2021 roku

Szanowni Pasażerowie informujemy, że decyzją Organizatora Publicznej Komunikacji Zbiorowej, czyli Miasta Bielsko-Biała, wprowadzone zostają zmiany w cenniku biletów komunikacji miejskiej oraz w poszczególnych rodzajach biletów. Z dniem 1 stycznia 2021 r. wycofane zostają z dystrybucji następujące rodzaje biletów: bilet trzymiesięczny (na określoną linię oraz na wszystkie linie); bilet 7-dniowy na określona linię; bilet miesięczny na…

Szczegóły

Czas pracy Punktów Obsługi Pasażera w 2021 roku

Szanowni Pasażerowie, informujemy że w 2021 r. Punkty Obsługi Pasażera (stacjonarne punkty sprzedaży biletów) będą czynne, zgodnie z przedstawionym poniżej harmonogramem: 1. Punkt Obsługi Pasażera przy ul. Sukienniczej 3 (obok Domu Handlowego Alexander),I piętro, tel. 33 822 80 53, e-mail: kasy.biletowe@mzk.bielsko.plgodziny otwarcia:– poniedziałek: 8:00 – 16:00;– wtorek: 8:00 – 16:00;– środa: 8:00 – 17:00;– czwartek:…

Szczegóły